تیم فوتبال صنعت ساری مقابل پارسه تهران به برتری رسید
نوشته شده توسط : abbuse

به گزارش خبرنگار ایرنا، در این مسابقه كه عصرچهارشنبه در زمین فوتبال شهدای ساری برگزار شد، شاگردان ' فرشاد پیوس' با ارائه فوتبالی هجومی و زیبا، میهمان تهرانی خود را شكست دادند و با یك پله صعود، به رده سیزدهم جدول رده بندی صعود كردند.

نیمه اول این مسابقه بدون گل به پایان یافت.

با آغاز نیمه دوم بازیكنان تیم میزبان حملات خود را افزایش دادند و در نهایت با گل دقیقه 55 'مسلم رحیمی' از حریف پیش افتادند.

پس از این گل باز هم بازیكنان تیم صنعت حملات خود را ادامه دادند، اما نتوانستند بر تعداد گل های خود اضافه كنند و این دیدار با همین نتیجه به پایان رسید.

در دقیقه 10 این دیدار برخورد ' محسن قهرمانی' داور این دیدار با ' پیمان سیفی' بازیكن تیم فوتبال صنعت ساری، منجر به مصدومیت شدید قهرمانی شد كه این مصدومیت منجر به تعویض داور وسط و ادامه داوری توسط داور چهارم شد.

تیم فوتبال صنعت ساری با كسب این پیروزی 18 امتیازی شد و با یك پله صعود خود را به رده سیزدهم جدول رده بندی گروه اول لیگ دسته اول فوتبال كشور رساند.

در دیگر دیدار نماینده فوتبال مازندران در این رقابت ها، تیم فوتبال نساجی مازندران در هرمزگان با نتیجه یك بر صفر مغلوب آلومینیوم هرمزگان شد و با 28 امتیاز به رده هفتم جدول رده بندی گروه دوم سقوط كرد.

روز گذشته نیز تیم فوتبال سایپا شمال قائمشهر درخانه با نتیجه 2 بر یك از تیم استیل آذین سمنان شكست خورده بود.ك/3

7331/402





:: برچسب‌ها: نیویورک , عشق ,
:: بازدید از این مطلب : 419
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 11 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: